jógaoktató
családterapeuta
baba-mama
jóga-gyakorlata

Jóga pocakkal. Tudod-e hogyan, és mire érdemes ügyelned?

1. Trimeszter: 1-13. hét - A benső nyugalom megteremtésének ideje.

A 12. hétig nem javasolt az intenzív mozgás és az erős alhasi nyomás.

  • Relaxáció: Pihenésed alatt felfrissül a tested és energiával töltődhetsz fel.
  • Megnyugtató légzés: Ezzel a légzéstechnikával még jobban megtanulhatsz ellazulni.

2. trimeszter: 14-27. hét - Legideálisabb időszak a jógázáshoz!  3x4 alkalom

  • Ászanák – testhelyzetek: Erősítő és nyújtó gyakorlatokat sajátíthatsz el. Így elkerülhető lehet néhány egészségügyi probléma.
  • Gátizom gyakorlatok: Speciális intim tornával megkönnyítheted a szülés és a regenerálódás folyamatát, rugalmassá teheted a gát területét.
  •  Légző gyakorlatok: Megtanulhatod, hogyan irányítsd a légzésed a tested különböző pontjaira, hogy még több energiát adj magadnak, vagy ellazulhass.
  •  Relaxáció: E képességed fejlesztésével belső harmóniát teremthetsz.

3. trimeszter:28-40. hét: - Felkészülés a vajúdás és szülés terheinek könnyítése

  • Vajúdó, szülő pozíciók: Begyakorolhatod a különböző testhelyzeteket, amelyek segítenek a vajúdás folyamatában.
  • Légző gyakorlatok: Melyik légzés, hogyan segíti a vajúdás folyamatát?
  • Relaxáció: Segít befelé figyelni, önmagadra és a baba igényeire ráhangolódni.
  • Vizualizáció: Önbizalom, koncentráció képességét sajátíthatod el.

A Jóga megtanít bízni magadban, a babádban, és a természet örök törvényeiben!

  Egyik jógaórámat felvettem Neked. Itt töltheted le/hallgathatod meg>>

Várlak szeretettel jóga várandós óráimon. Az aktuális órarendet itt láthatod.

dr. Bátory Zsófia
Jógaoktató és család konzulens